مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:202022-01-16ورزشي

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|تکرار پیروزی استقلال مقابل پیکان؟


در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال سه شنبه 4 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه استقلال میهمان تیم پیکان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 4 دیدار دیگر از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه شنبه برگزار می شود.

این در حالی است که گفته می شود احتمال حضور تماشاگران در مسابقات جام حذفی وجود دارد و باید دید تماشاگران بعد از بیش از 2 سال مجوز حضور در ورزشگاه ها را پیدا خواهند کرد یا نه.

نگاهی به این مسابقات می اندازیم؛  نساجی مازندران - گل گهر؛ تقابل دوباره ساکت و قلعه نویی خانه به دوشی نساجی در جام حذفی هم ادامه دارد و این تیم بازهم در مشهد میزبان است و این مرتبه باید به مصاف گل گهری برود که نساجی در لیگ برتر به آن نباخته و در سیرجان بازی یک بر یک مساوی شده است.

نساجی برای رسیدن به این مرحله تیم آرمان گهر لیگ یکی را شکست داد و شاگردان قلعه نویی نیز تیم دسته اولی شهردرای آستارا با 4 گل بدرقه کردند.

امیر قلعه نویی بعد از کسر امتیاز از تیمش بخاطر بازیکن گابنی معتقد است زندگی ورزشی اش مثل بازی مار و پله است! به هرحال تقابل او با ساکت الهامی سرمربی نساجی دیدنی است زیرا الهامی در لیگ برتر حسابی در جریان مسابقه به داور معترض شد و در نهایت آن مسابقه بدون برنده به پایان رسید و حالا در آستانه تعطیلی نیم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|تکرار پیروزی استقلال مقابل پیکان؟

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|تکرار پیروزی استقلال مقابل پیکان؟